5 sposobów na promocję firmy w Warszawie

Reklama jest dźwignią handlu – wszyscy znamy to powiedzenie. Jest w nim bardzo dużo prawdy, reklama odpowiedzialna jest za proces tworzenia świadomości produktu i firmy, wzbudza zainteresowanie konsumentów, a w efekcie – pomaga w uzyskaniu pożądanej przez firmę reakcji, tj. zakupu lub skorzystania z oferowanych usług. Jak reklamować się skutecznie w dużych miastach, takich jak Warszawa? Reklamy zewnętrzne, mobilne, ambientowe – możliwości jest wiele. My wzięliśmy pod lupę 5 z nich.

Reklama w mass mediach – prasowa, radiowa, telewizyjna, internetowa

To reklamy o szerokim zasięgu – wyświetlane na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, drukowane w gazetach i dostępne w Internecie trafiają do bardzo szerokiego grona – czasem zbyt szerokiego by wywołać pożądany efekt. W dobie reklam otaczających nas na każdym kroku często obojętniejemy na zwykłe przekazy reklamowe, często nawet ich nie zauważając – zmieniamy kanał TV, a zadrukowanej reklamą stronie w gazecie nie poświęcimy nawet 3 sekund.

Billboardy w Warszawie

Billboard, czyli statyczna reklama zewnętrzna, skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców i w porównaniu do reklamy w mass mediach nie sposób się przed nią uchronić – widzą ją wszyscy – osoby w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach i statusie społecznym. Kobiety, mężczyźni, dzieci, dorośli, kierowcy, pasażerowie i piesi. Pole zasięgu jest ogromne.

Reklama ambientowa – nietypowy pomysł na promocję

Co to takiego? To coś, co zdecydowanie na długo pozostanie w pamięci. Ambient, czyli reklama niestandardowa przykuwa uwagę konsumentów formą przekazu, efektem zaskoczenia, który wywołuje. Może być wykonana zarówno w formacie 2D, jak i 3D.

Reklama na telebimach LED

Duże miasta, takie jak Warszawa, to doskonała przestrzeń na zastosowanie zewnętrznej reklamy na ekranach LED. Umieszczane są one zwykle w głównych punktach miasta – przy deptakach, drogach wylotowych i centrum. W Warszawie takich telebimów jest ponad 30. Kolorowy, pozbawiony fonii spot, skutecznie przykuwa wzrok, trafiając, podobnie jak w przypadku statycznego billboardu, do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Zaletą reklamy wyświetlanej na telebimach LED jest jednak fakt, że ruchomy obraz zostaje zauważony przez większą liczbę osób. Raz przygotowany spot może być wyświetlany w wielu miejscach równocześnie, również na mniejszych ekranach umieszczonych w takich miejscach jak:

  • placówki medyczne,
  • biurowce,
  • uczelnie wyższe,
  • serwisy samochodowe,
  • kluby fitness

i wiele innych. Reklama na telebimach LED daje duże możliwości zarówno dla przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym, wojewódzkim, ogólnopolskim, europejskim, jak i światowym.

Reklama w środkach komunikacji miejskiej

Chcesz dotrzeć do kilku milionów potencjalnych klientów? Reklama w komunikacji miejskiej to doskonały pomysł na promocję. Po Warszawie porusza się ok. 800 pojazdów, na których, lub w których umieścić można reklamę. Komunikacja miejska stwarza możliwość zrealizowania reklamy w formie:

  • oklejania pojazdów (całościowe lub częściowe oklejenie tramwajów, autobusów, metro),
  • spotów na ekranach.
Oceń

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *